Aktivitetskalender

« Alle Begivenheder

  • Denne begivenhed er allerede afholdt.

Covid-19’s indflydelse på kunderejsen

april 13 @ 08:00 - 10:00

Deltag i netværksmødet for marketingansvarlige og hør Peter Enger fortælle om coronas indflydelse på kunderejsen.

Program:
• 8.00 Velkomst + kort præsentationsrunde
• 8.20 Oplæg v/Peter Enger – med spørgsmål undervejs
• 9.20 Ordet er frit – aktuelle problemstillinger
• 9.50 Afrunding – tak for i dag

Under Covid-19 er der sket et paradigmeskifte i forbrugeradfærden. Kunderne er mere online end før og kommer længere i købsprocessen, inden de eventuelt tager kontakt til leverandøren. Der købes ind med større omtanke, og som udbyder bliver man målt og vejet på sit værdisæt, impact, transparens m.v.

Hvordan tager man højde for disse faktorer i sin kommunikation med kunderne?

På mødet vil Peter Enger kort introducere kunderejsen og komme omkring bl.a. ’trigger points’, ’touch points’ og kundeloyalitet. Der vil være et mix af B2B og B2C, så alle vil få noget med fra mødet.
Peter Enger har arbejdet med online marketing og e-handel i +20 år – ud fra en praktisk tilgang og med et glimt i øjet. Desuden er Peter tilknyttet flere af landets universiteter, heriblandt SDU – Syddansk Universitet i Sønderborg.

Detaljer

Dato:
april 13
Tidspunkt:
08:00 - 10:00
Begivenhed Kategorier:
, ,

Arrangør

Sønderborg Vækstråd
Telefon:
79306177
E-mail:
info@sonderborg.dk

Ellegårdvej 36 | 6400 Sønderborg
CVR nr. 35433945

info@sonderborg.dk
+45 7930 6177